تحلیل بورس ایران

جم پیلن از دریچه تکنیکال

جم پیلن

جم پیلن از دریچه تکنیکال

جم پیلن از دریچه تکنیکال

در نمودار تعدیل شده و در چارچوب زمانی روزانه سهام شرکت پتروشیمی جم پیلن ، قیمت را از اواخر سال 99 تاکنون داخل یک کانال صعودی محصور کردیم. طی این مدت قیمت کار خود را از حوالی 4200 تومان آغاز کرد و متناوبا بین خطوط کف و سقف کانال در حال حرکت بود. طی روزهای ابتدایی سال جاری قیمت در محدوده 17.400 تومان بار دیگر با محدوده حمایتی کف کانال برخورد کرد و با افزایش تقاضا مواجه شد. اکنون قیمت خود را بالای خط واصل بین دو سقف قبلی تثبیت کرده است و عملا رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کرده است. در اندیکاتور RSI هم شاهد شکسته شدن ترند نزولی و ورود این اندیکاتور به محدوده خریدهای هیجانی هستیم. به نظر می رسد در صورت پولبک قیمت به ناحیه شکسته شده (سطح 19.000 تومان) شاهد تخلیه هیجان در اندیکاتورها باشیم.

خرید سهم در قیمت مذکور کم ریسک ارزیابی می شود. انتظار داریم در ادامه شاهد رشد ارزش سهم تا نزدیکی محدوده سقف کانال باشیم.

1

علی جلیل‌پور

علی جلیل‌پور هستم دیجیتال مارکتر و مدیر دایرکتوری تولیدکنندگان کالای باکیفیت داخلی و مدیر هایپر کالای آل‌ور‌سنتر که به تولیدکنندگان کمک میکنم با بهره‌مندی از ابزارهای #دیجیتال_مارکتینگ_مبتنی_بر_هوش_مصنوعی به #رتبه_اول_گوگل برسند و از افزایش فروش مستمر لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا